Service Level Agreement: Retningslinjer for it-support
FOR MEDLEMMER:
Brug for hjælp til tilmelding, arrangementer og andre spørgsmål relateret til dit medlemsskab: Kontakt et bestyrelsesmedlen i din forening.
Hjælp til Login:
FOR BESTYRELSESMEDLEMMER/ADMINISTRATORER
For hjælp til administration af hjemmesiden, herunder kontingentdannelse, træk for arrangementer og andet håndteres af Support Director, .
Kan Chris ikke bistå med hjælp i det konkrete tilfælde, vil han sende det videre til inmsystems til fuldbyrdelse. Bemærk at inmsystems kun giver tilbud på opgaver, der estimeres til at vare over tre timer.
Alle opgaver under tre timers varighed løses uden tilbudsgivning og efterfølgende faktureres det antal timer, der er anvendt (max tre timer). Estimeres opgaven til at vare over tre timer, vil inmsystems sende et tilbud til klubben, før arbejdet igangsættes.
Rapporteringer af problemer med hjemmesiden håndteres af Support Director, .
Kan Chris ikke løse problemet, vil han sende det videre til inmsystems, der igangsætter en fejlsøgning. Bemærk at inmsystems hæfter klubben for tiden anvendt på både fejlsøgning og problemløsning, hvis problemet
er opstået som følge af forkert håndtering af hjemmesiden/data. Ligger problemet hos inmsystems er fejlsøgning og problemløsning omkostningsfri.
Alle funktionalitetsønsker, for så vidt de kan gavne alle foreninger, håndteres først og fremmest af Support Director,
Chris prioriterer løbende indkomne ønsker, hvoraf de mest omfattende, sendes videre til NGFP Board for vurdering. Efter godkendelse sendes anmodningen til inmsystems for udførelse.
I tilfælde af at NGFP board ikke accepterer anmodningen, har klubben selv mulighed for at modtage et tilbud på udviklingen fra inmsystems.